الخميس، 26 يونيو 2008

اغــــار مـــن كـــلــمــاتـــى


اغار من كلماتى حينما اهديها ليكى000000 فتعجبكى كلماتى ولا اعجبكى انا
اغار من كلماتى لانها تصل الى قلبك 000000ولا اصل انا
اغار من كلماتى حين ترددها شفاهك000000وتنسينى انا
اغار من كلماتى رغم انها جزء منى00 نبضاتى 00 افراحى 00احزانى 00 بقايا من ذكرياتى00
جمعتها ورتبتها ولونتها واهديها لكى00
اما ان تقبلينى معها او تأخذيها بمفردها وتتركينى فى غيبوبه لا افيق منها000
تعلمين لماذا ؟
لانى كنت اكتب كلماتى بقطرات دمائى0000

هناك 20 تعليقًا:

Desert cat يقول...

يا سلام على الحب والهيام يا عمرو
حقيقى الكلمات رائعه
واكيد اللى رايحها لها الكلمات تستاهلها طبعا
تحياتى

اميرة الرومانسيه يقول...

كلماتك جميله اوى
وفيها مشاعر جميله طالعه من قلب بيحب بجد
وبجد تسلم ايدك وربنا يوفقك
تحياتى
اميرة الرومانسيه

momken يقول...

الله
ايه يابنى الكلام الرائع ده

من حقك تغير
لكن العزاء الوحيد ان الكلمه جزىء منك

هل تدرى ان عيسى عليه السلام هو كلمه الله
هل تدرى ان الحرام يتحول الى حلال بكلمه

هل تدرى ان دخول الجنه بكلمه
ودخول النار بكلمه

الكلمه بعض منك يا سيدى
فهى ان اعجبت بكلماتك فهى معجبه بفكرك وقلبك وشخصك

تحياتى

زُمُرده يقول...

جميل احساسك اوي وحيرتك معاها
لكن من تعجبه الكلمات ويتذكرها ويرددها يحمل في داخله من المشاعر ما قد يعجز عن البوح به
او ربما يخشى الاعتراف به
لكنه ابدا لا ينسى صاحب الكلمات مادامت اعجبته ورددها
وخاصة اذا كانت الكلمات تحمل من الحب والاشواق ومشاعر حقيقيه تكتب بدماء ودموع صاحلها


جمييييييييييييله اوي يا عمور

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووووووووو انا جيت اتخديت
...............................
ياواد ياواد اييييييييييييييييييييييية الكلام الجامد دة
بجد اكثر من رائع...
انحنى تقدير لكلماتك...
مش لقية كلام تانى
............................
انا مقدرش ازعل عمورة منى
والله العظيم بخش كتيررررررررررررررر
بس مدونتك بطئ مووووووووووووت
من الصوررررررررررررررررر
وكمان انا بحب ارخم عليك وادوشك مدونتك السبب
بس المرة انا خشيت علظولللللللل
مش اوووووووى يعنى بس ارحم شوية
..............................
بجد بحب مدونتك مووووووووووووووووووت
مش تزعل مدونتك هى السبب
حط فى بقها شطة...
او ناكلها فرخة هههههههههههه
دومت مبدعا...سيد النوبة

موناليزا يقول...

لعلها يوما تشعر

me يقول...

بقالى تقريبا دقيقة متنحة للشاشة و قريت البوست 3 مرات و بعدين كل اللى اقدر اقولهولك

الله و يسلم لسانك

و الى من تنزف من اجلها : حرام عليكى لو حرمتينا من هذة الكلمات و تركتيه ينزف هكذا؟؟؟؟؟؟؟

سلامى

الدرعمي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

إذا كنت تغار من كلماتك

فأنا أغار منك أنت

لجمال كلامك

فقط أرجو مراجعته لغويا

لأنه جميل لطيف تشوبه الأخطاء المطبعية


تحياتي لك يا صاحبي


آدم

غير معرف يقول...

حتى الحاجات دي ممكن تتجزأ
نحب مشاعر وكلام بني آدم وهو لأ؟؟

الدنيا الغريبة اللي احنا عايشينها دي هتجنني

مها ميهوووو

NilE_QueeN يقول...

مش اي حد ممكن نكتبله رساله بدمنا

انا عملتها فعليا بس قطعتها

كراكيب يقول...

يا عم يا عممممممم
من امتى الرومانتيكية دي كلها
كان مستخبي كل ده فين

يا ابني انت مش هتقول بقى انت مين في الناس الكتيرة اللي راكبة فوق بعضها في الصورة دي؟؟ ;)

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووو انا جيت تانى اتخديت تانى
...............................
اييييييييييييييييييية انت فين مردتش يعنى على التعليقات انت مختفى فين بقالك فترة.......
........................
اول ماتظهر ياعم الشبح ابقى طمنى

RaRa يقول...

الله عليك ياعمرو
كلماتك هايلة بجد
تسلم ايدك واحساسك جامد فيها
ربنا يوفقك ان شاء الله

قلب يحترق يقول...

اذا اعجبتها الكلمات فلابد ان تحب صاحب القلب الذي اثمر تلك المشاعر المتجسدة في كلمات رقيقة

كيكى عوووووو يقول...

عووووووووووووووووووووووووو
................................
طاااااااااااااااااااااااااال
غياب القمر
ارجوك طمنى...
متقلنيش
كدة
عووووووووووووووووووووووووووو

بنوتة من وسط البلد يقول...

جميلة اوى كلماتك الرقيقة
وفكرتنى بخاطرة كنت كتبتها من فترة وتقريبا كنت مسجلاها على موبايلي قبل ما يتحرق الاهى يحرقه اكتر ما هو محروق وضاعت منى للاسف :)

بس الى اذكره انى كنت كاتبه فيما معناه

"انى احسد كلماتى وحروفى التى ستسقر بين يديك وبين جنبات عينيك .. بينما اظل انا بعيدة ..

فى مكان تانى يعنى تقريبا :)

تحييياتى

كراكيب يقول...

عمرو.....
انت فين؟؟؟؟؟
انت اتخطفت؟؟؟ طب جرالك حاجة؟؟
محتاج مساعدة؟؟ بوليس,, اسعاف
حاجات من دي يعني؟؟
قول انا معايا كريديت واتصالات عاملالنا ضعف الرصيد وكدة

يارب تبقى كويس يا عمور

miro

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووووووو
............................
بطل تقل واكتب حاجة جدييييييييييييدة
............................
لو دخلت المرة الجاية وملقتش جديد بجد هزعل موووووووووووووووووووت
عووووووووووووووووووووووووو

غير معرف يقول...

السلام عليكم أخويا عمرو

تحياتى ليك وآسف لعدم زيارتى مدونتك طول هذه الفتره .. وبالنسبه لكلام شعرك ماشاء الله فكرنى بأيام شبابى ومفيش شك إن الحب شىء جميل ولكن اليومين دول معدش بيأكل عيش حاف .. ربنا يلطف بينا وتحياتى ليك أخى الحبيب عمرو

إسلام زيدان
البورسعيدى

قلب شاعره يقول...

الله ايه الكلام الجميل ده احساس رائع وصادق ..
جميله اغنية منير الى انت مختارها لمدونتك ...
منير ده مفيش كلمه تقدر توصفه ...